czwartek, 10 października 2013

Zakupowo na ratunek włosom i paznokciom ;)

Cześć, dziś przedstawiam Wam 2 rzeczy, które zakupiłam wczoraj.
Jest to mój plan na uratowanie moich mizernych paznokci i wypadających, cienkich włosów z rozdwajającymi się końcówkami.
 
Moje paznokcie od dawna są w tragicznym stanie, o czym już pisałam w ostatnim poście o Regenerum. Postanowiłam więc zakupić coś, co podobno czyni cuda.. ma odżywić moje łamiące się paznokcie, utwardzić je i zapobiec rozdwajaniu się ich.
A mowa o Odżywce Wzmacniającej z Diamentami z Eveline.

Na razie pomalowałam nią paznokcie 2 razy, od razu widać, że są twardsze, ale zobaczymy na późniejsze efekty :D

cena: 11,99/ 12ml


Z kolei kosmetykiem, który planowałam od dawna kupić jest olejek z Aleterry. Akurat trafiła się promocja w Rossmanie, więc zakupiłam. I sobie i koleżance na prezent.
 Niby jest to olejek do masażu, ale ja zamierzam używać go do włosów i mojej przesuszonej twarzy ;) Jest to kosmetyk bardzo uniwersalny, więc chyba warto.

cena: na promocji w Rossmanie 14,99/ 100ml

Kupiłam tylko dwa kosmetyki, bo postanowiłam oszczędzać, i tak wiem, że nie wyjdzie bo planuję jeszcze kupić wcierkę Jantar, ale nie wiem czy wyrobię finansowo ;)
jeżeli tylko coś kupię to powiadomię Was o tym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz