poniedziałek, 14 października 2013

Totalny leń ze mnie..

Tak, wiem, że opuściłam się i nie dałam przez cały weekend żadnego posta, ale wierzcie mi, że tak nie miałam natchnienia do jakiegokolwiek pisania, że sobie nawet nie wyobrażacie.
Chciałam tylko przypomnieć, że żyję, a dziś mała zapowiedź tego co jutro postaram się dodać na bloga ;*

Dość negatywnie o rozświetlaczu w żelu ze Sleeka. Dlaczego? O tym dowiecie się jutro ;*



A na pocieszenie, że nie ma dziś sensownej notki, znaleziony w internecie ciekawy przepis na wzmocnienie paznokci. Na  pewno wypróbuję w najbliższym czasie. ;)



5 komentarzy:

  1. ja chce juz opinie rozswietlacza!! :D Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś może jakieś nowe kosmetyki? Jak sprawują ci się lakiery z YevesRocher?

    OdpowiedzUsuń