sobota, 28 września 2013

(mini) Denko nr 1

Za oknem zimno, ja siedzę sobie jeszcze w piżamce, z herbatką pod ręką i przychodzę do Was z moim pierwszym mini denkiem :D
Jest to mój 14 post i powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się, że tyle wytrzymam. Byłam pewna, że napiszę z 2-3 posty i zaniecham dalszego pisania bo albo nie będę miała czasu, albo zwyczajnie leń mnie ogarnie ;)
Ale jak widać nie jest ze mną aż tak źle, motywuje mnie na pewno to, że wraz z każdym  postem liczba wyświetleń zwiększa się(wiadomo, że są to na razie marne statystyki, ale jak na początek chyba nie jest aż tak źle i nie zamierzam się zniechęcać).

 Ale przechodząc do rzeczy: denko!
Będzie to (zaledwie) 6 produktów, które zużyłam w przeciągu ostatnich 2 miesięcy :D

1. Ziaja, Masło Kakaowe-krem do cery suchej i normalnej:



Jak już wspominałam w jednym z pierwszych postów jest to jeden z moich ulubionych kremów. Dla mojej suchej skóry jest idealny. Do tego ślicznie pachnie, jest dość wydajny (nawet dla mnie a uwielbiam nakładać grubą warstwę kremu) no i tani :D
cena: ok 3,50 zł/ 50ml

zużyte opakowanie: trzecie
czy kupię ponownie? OCZYWIŚCIE.

2. Avon Clearskin, blemish clearing 3 in 1 Cleanser Scrub & Mask



Stosowałam go po demakijażu do oczyszczenia twarzy i delikatnego peelingu. Jest bardzo fajny, pomimo tego, że przeznaczony do cery trądzikowej na mojej suchej też się sprawdził-nie wysuszył jej. Ma bardzo ładny zapach, jednak podczas aplikacji daje mocny efekt chłodzenia-na lato idealny :D Drobinki peelingujące są malutkie, dobre do codziennego stosowania.
cena: ok 10 zł/ 125ml

zużyte opakowanie: pierwsze
czy kupię ponownie: RACZEJ TAK.
3.Maybelline, Cils Demasq

Płyn używałam codziennie od 2 września i starczył mi na niespełna miesiąc, gdyż skończyłam go przedwczoraj- więc wydajność przeciętna. Myślę jednak, że to dlatego bo jestem przyzwyczajona zmywać makijaż olejami a ten płyn do demakijażu dużo mniej efektywnie go zmywa. Trzeba dłużej trzymać płatek przy oku i pocierać. Plusem jest to, że ma śliczny zapach i w przeciwieństwie do olejów daje przyjemne uczucie świeżości i nie pozostawia żadnej tłustej warstwy na twarzy.
cena: ok 9 zł/ 125ml

zużyte opakowanie: pierwsze
czy kupię ponownie? RACZEJ NIE.

4. Avon solutions, beautiful hydration reviving eye gel

Żel pod oczy, raczej bezzapachowy nawilża skórę pod oczami, dość wydajny-1/3 opakowania starczyła mi na prawie miesiąc. Jednak za taką cenę raczej nie kupię-wolę wypróbować coś tańszego.
cena: ok 25 zł/ 15ml


zużyte opakowanie: pierwsze

czy kupię ponownie: NIE.
5. Zmywacz do paznokci NAILTY z Biedronki


Przepraszam, ale naklejka z obu stron zniknęła z opakowania w bardzo tajemniczy sposób :D
Jednak sam zmywacz bardzo dobrze usuwa lakier z paznokci, jest bardzo wydajny-butelka starczyła mi na jakieś pół roku. W butelce pachnie jak standardowy zmywacz, jednak w czasie zmywania zmienia się w lekko kokosowy.
cena: ok 5 zł/ 200ml

zużyte opakowanie: pierwsze
czy kupię ponownie TAK
6. Zmywacz do paznokci Venita




Oczywiście zakrętka po zużyciu gdzieś mi się zapodziała ;) W sumie sama nie wiem dlaczego go kupiłam, skoro jest z acetonem. Nie dość, że mam cienkie i rozdwajające się paznokcie to jeszcze aceton? No nie wiem, ale zużyłam do końca-jakiejś strasznej krzywdy mi nie zrobił, ale chyba pozostanę przy zmywaczach bezacetonowych ;)
cena: ok 5 zł/ 100 ml

zużyte opakowanie: pierwsze

czy kupię ponownie: NIE.


No, pierwsze denko za mną, mam nadzieję, że choć trochę się podobało. Następne pewnie nieprędko, za kilka miesięcy, może ciut wcześniej ;) 

1 komentarz:

  1. Hej. Bardzo fajnie czyta się Twojego bloga, szkoda tylko, że trochę mało postów jest, bo ja je pochłonęłam w jakieś 15 minut wszytskie! Mam nadzieję, że pozytywne komentarze zachęcą Cię do rozwijania swojego bloga i dodawania większej ilości postów w weekendy albo np. co dwa dni :). Pozdrawiam pozytywnie z Sieradza :)

    OdpowiedzUsuń