niedziela, 5 stycznia 2014

Jeszcze lepiej, czyli cz.2 prezentowych zdobyczy ;)

Cześć,
dziś nadeszła pora na 2 jeszcze lepszą część mojego urodzinowego prezentu. W tamtej części pokazałam Wam 3 paletki cieni, a dziś.. dam dam dam..

1) Tangle Teezer, czyli wszystkim doskonale znana plastikowa szczotka do włosów. Jedni ją kochają, inni mówią, że do zbędny kawałek plastiku. Moje zdanie na temat tej szczotki poznacie pewnie już niebawem ;)
W każdym razie od dawna myślałam o tej szczotce, i cieszę się że w końcu ją mam.


2) 2 zestawy pędzli do makijażu. Coś czego od dawna bardzo brakowało mi w mojej kosmetyczne. Miałam zaledwie kilka pędzli, i powiem Wam, że bardzo brakowało mi kilku jeszcze sztuk do powiek. Strasznie męczyłam się malując 2 pędzlami, a teraz w końcu mogę sobie pozwolić na swobodne bawienie się kolorami na oku ;)
Jakaś recenzja oczywiście też się pojawi, ale dopiero za jakiś czas, gdy dłużej pobędę z tymi pędzlami.

zestaw pędzli Sunshade Minerals
pędzle LancrOne (przepraszam za kiepską jakość, ale zdjęcie było robione na szybko i za nic nie chciało wyjść)
Na razie żegnam Was i życzę miłego wieczoru ;)

2 komentarze: