piątek, 16 sierpnia 2013

Tagedia -.-

Obawiam się, że mam Atopowe Zapalenie Skóry. Od jakiś 3 dni na mojej skórze jest wysyp suchych, łuszczących się, czerwonych, swędzących plamek.

Mam nadzieję, że to jednak tylko uczulenie na  nowy kosmetyk. Wtedy wystarczy odstawić produkt i wszystko wróci do normy. Jeżeli to faktycznie reakcja alergiczna to najprawdopodobniej na rozświetlacz w płynie ze Sleeka, którego używam od jakiś 3 dni(i wtedy zaczęły się problemy) Rozsmarowałam na :próbę uczuleniową"  dużą jego ilość na ręce i strasznie wysuszył mi skórę.
Ale nie mam pewności, że to na ten kosmetyk, bo w tym samym czasie zaczęłam używać też nowego podkładu, korektora i pudru -.- DRAMAT!

Bo jeżeli to jednak AZS to nie wiem jak sobie z tym poradzę, wyglądam jakbym miała łuszczycę.
No nic, smaruję maścią, mam nadzieję, że przejdzie. A jak nie to będę się potem martwić. Oby tylko przeszło do września, bo JA SIĘ TAK W SZKOLE NIE POKAŻĘ!

[*] moja skóra ;<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz