poniedziałek, 25 listopada 2013

Be beauty żel-peeling do twarzy

Hej, tak jak pisałam we wczorajszym poście zakupowym dziś moje spostrzeżenia na temat zużytego właśnie przeze mnie żelu do mycia twarzy dla cery tłustej i mieszanej z biedronkowej firmy be beauty ;)
Jak już może ktoś z Wam wie, posiadaczką tłustej cery to na nie jestem na pewno ;) Mam skórę normalną, a nawet można powiedzieć, że suchą. Ale będąc w Biedrze nie mogłam powstrzymać się przed zakupem pięknie pachnącego żelu z peelingującymi drobinkami.
Zaryzykowałam przesuszeniem skóry i zaczęłam używać.
Hmm.. powiem Wam, że wielkie było moje zaskoczenie, gdy żel ani trochę negatywnie nie wpłynął na stan mojej cery. Drobinki peelingujące są malutkie i nawet przy codziennym stosowaniu nie drażnią ;)
A do tego żel tak pięknie pachnie.. mmm
Dobrze usuwa resztki makijażu, nie wysusza skóry, jest średnio wydajny-starczył mi na jakiś miesiąc. Według mnie za taką cenę naprawdę grzech nie spróbować ;)


cena: ok 5 zł/ 100 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz